Uddevalla Naturskyddsförening har startat upp igen!

Senaste årsmötet var

6 april 2022 kl. 18:00 – 20:00

Bohusläns Museum

Det är många som känner att de inte har tid över för att engagera sig i ytterligare en aktivitet. Men du behöver inte vara orolig för eller känna dig pressad att ta på dig några nya uppgifter, vi har redan sett till att det finns intresserade till de poster som behövs för att driva föreningen.

Det är vi alla tillsammans som medverkar till vad Uddevalla Naturskyddsförening ska arbeta med och åstadkomma i framtiden. Hör gärna av dig redan nu om du har någon lokal miljöfråga du vill ta upp eller om du har förslag på aktiviteter som du önskar att Uddevalla Naturskyddsförening ska anordna.

Vi bjuder på fika. För att veta hur mycket vi ska beställa (så att det inte tar slut;-) är det bra om du anmäler dig till mötet – det tar mindre än en minut! Anmälan är dock inte obligatorisk och du är välkommen även om du inte har anmält dig.

Efter årsmötet blir det en bildföreläsning, ”Från fjäll till fjordar i Uddevalla kommun” av och med Jan Uddén som har över 50 års erfarenhet om den biologiska mångfalden i Uddevallas natur.

OBS! För att inte missa något framöver, anmäl din mejladress till: kansli.vast@naturskyddsforeningen.se

Hör gärna av dig om du har några frågor!

Varmt välkomna!

Förslag till stadgar Uddevalla NF