Det är lätt att engagera sig!

Uddevalla Naturskyddsförening har över 900 medlemmar, och nu har vi en väldigt fin kärngrupp som dragit igång aktiviteter igen. Det finns flera sätt att engagera sig på och därmed flera olika uppdrag. Det är upp till var och en hur man engagerar sig, föreningens styrka är att den består av det som de aktiva medlemmarna vill att den ska bestå av.

Vi söker personer som vill vara med och hålla i eller arrangera aktiviteter, att komma med önskemål om vad föreningen ska göra, att påverka kommunen så att den blir bättre på natur- och miljövård och sådana som vill ta på sig uppdrag i form av styrelseuppdrag.

Vill du veta mer?

Kontakta oss genom att skicka e-post till: uddevalla@naturskyddsforeningen.se

Naturskyddsföreningen samarbetar med Studiefrämjandet.